valborg

Jobba på fiket dagen efetr tävlingen, 7-16. Gick bra och när jag kom hem till jonas satte jag mig i den varma solen ute på balkongen med ett glas vitt, som jag hade längtat efter det hela dagen! Danne och sara rullade in på middag med hundarna och det var en trevlig kväll. Jag och min älskling hade inga planer och grabbarna skulle först på en fjortisfest. Men när vi skulle till att göra oss iorning blev planerna ändrade och vi drog över till grabbarna som förat hos sebban. Efter det drog vi vidare till en fest i backlura och det visade sig att jag kände rätt många där från blackan så det var skoj. Avslappnad och rolig fest och runt fem ramlade jag och jonas ner från taxin. Maja hade sina tjejer på en sleepover och alla sov på nedanvångingen utanför jonas rum. Han sa att det var viktigt att vi var riktigt tysta, men fnissiga, fulla och glada som vi var fick vi ju varandra att gapskratta hur mycket som helst. Vilket självklart resulterade i att tjejerna vaknade och var vakna bra länge hehe.
Dagen efter, den stora bakisdagen, sken solen och jag hängde ute i solen med maja och marie halva dagen, helt underbart. Jonas vacklade upp halv 3 och var helt fruktnasvärt bakis och sen sov han visst vidare till 5, lillen. Själv var jag inte lika trasig utan på kvällen hämtade eve upp mig och vi gick en härlig kvällspromenad vid vattnet i hby. Härligt avslut på dagen med min pärla! Alltid lika roligt att vara med eve, min lilla sol.






Maja och jag solade på jacuzzin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0