kickboxning 3 timmar

Hej och hå, hela kroppen värker nu kan jag ju säga. Var på sprarringläger på klubben idag. Första personen jag såg var melinda, bruden hade kommit upp från götet och läkarstudierna för att vara med, så himla kul att se tjejen igen. Efter en svettig uppvärmning så drog allt igång, mycket avslappnat till en början med en massa små tips och byten hela tiden. Tempot och hårdheten trappades upp hela tiden och jag fick rätt många feta smällar på vänster öga och trodde jag skulle börja blöda näsblod flera gånger men lärde mig sjukt mycket under dagen. Mitt vänstra smalben dunkar nu och många blåmärken kommer komma men jäklar var roligt det var! Körde med alla möjliga, en tjej var helt brutal och jag höll mig undan, hon hade fått tre ordentliga tillsägningar redan en halvtimme in när jag körde med henne och trots att hon tog det lugnt så kändes det rejält när hon väl slog. Vi hade två välbehövda tio minuters pauser, och jäklar vad man drack vatten. Rolig dag, de där timmarna flög iväg!
Efter så var det dags för svartbältes uppgradering för bland annat tranan och niklas. Stannade en stund ooch kollade, herrejävlar säger jag bara. Killarna var grymma och de fick sina svarta bälten och extrastreck, väl förtjänta.
Sen jag kom hem har jag inte gjort mycket mer än att äta middag och uppdatera bloggen. Är hemskt trött nu och kroppen likaså. Nu blir det nog bara en film, kommer somna sittandes här vid datan snart annars. Sängen kallar peeps, imorgon blir det jobb på fiket.

Bilder kommer sen ey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0