back on track

Hej hopp! Har varit och hjälpt brorsan välja studentkostym och snart ska jag ner och köra ett danspass hos min favorit instruktör V. Kroppen har avrit bra sliten sen i lördags, haft svårt att andas pga av att mina revben varit ömma och brutal träningsvärk men jag har tränat på ändå.
Har varit några stressiga dagar med mycket oro, men nu är allt äntligen fixat. Nu väntar sista tentan om några veckor och sedan en låång väntan. Kommer jobba i princip hela sommaren på glitter, så oj oj oj vad jag ska njuta av de två första veckorna i juni, den enda ledigheten jag får. Det är nämligen då jag och min amore drar iväg en solig härlig vecka till Turkiet. Längtar som bara den.

Tänk vad tiden flyger, den här tiden förra året så hade jag en fet långsemester inplanerad, resa till Albufeira med solstrålen Eve (som var en helt sjukt underbar resa, vi smsar varandra flera gånger i veckan om grejer vi gjorde eller saknar därifrån) och en galen resa till Kreta med Jasmina för att hälsa på Mickan (ockå den en riktigt bra resa) plus fjällvandring. Tiden, vart tog tog du vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0