we are who we are

Hej lilla bloggen. Fullt ös som vanligt. Humöret upp och ner, som vanligt där med. Innan Oskars skiva i tisdags tog mig ut på en liten joggingrunda, dt ni! Händer inte ofta, men jäklar avd skönt det var, hade dock  hemsk motvind på vägen hem. Skivan var riktigt kul, särskilt när Hanna och Ida kom. Massa dans med världens härligaste släktingar, slutade med att Ida blev mitt hemsläp! Vi hade en jättemysig morgon och sen så hoppade jag in på fiket från tolv. Flummig rolig dag med ibbe, sen blev det plugg på kvällen hos Jonas.

Klockan ett på torsdagen så började mitt två veckors långa lov! Sjukt skönt, behövs nu inför tävlingen. Hängde på Lindas jobb hela eftermddagen, härligt att träffa bruttan igen. Hade sen på kvällen det roligaste kickboxningspasset på hela våren, vi hade en gästtränare som lätt oss sparka hela passet. Tycker sparkar är det roligaste så kände mig som ett barn, så jäkla nice. Vi körde massa stretch för att kunna sparka riktigt högt, sparkar på spadar i huvudhöjd, helikoptersnurrar och allt (när man sparkar och sen snurrar, satsar och sparkar igen i farten). Jag och therese fick massa beröm och körde dubbelt upp hela passet. Mer sånt!Skjutsade niklas och hämtade sedan Jonas.

Sov ut efter en massa sjuka drömmar hela natten, var madicken och mördare, herregud säger jag bara. Blev lite ärenden imorse med mammsen och sen så var jag nere och dansade loss på ett Zumbapass. Den här eftermiddagen och kvällen har jag bara myst med min älskling, vi har setts sent varje kväll så det är skönt att bara få rå om varandra. Blir tidigt ikväll, både jag och jonas jobbar hela helgen.
Imorgon kväll blir det party, ska fira min söta evelina som fyllt 21 år!


En annan liten sen födelsedagshälsning, grattis världens finaste Eve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0