tentadags

Idag är den stora dagen, dagen då jag har min första tenta. Ska skriva klockan 15.00, seg tid. Har imorgon också, men den är mindre och på morgonen.
Har pluggat för fullt nu i veckan, hunnit med kickboxning och styrkepass så nu känns kroppen helt manglad. Klen man blir när man varit sjuk! Gjorde illa knät också, så hoppas det försvinner. Inga miniskelproblem här inte.
Hela morgonen har jag kollat runt en massa på vad som krävs för Chinese Bridge, ringt studievägledaren angående kurser, känner mig jävligt förvirrad just nu. Behöver få ordning på allt inför tävlingen, men vet just nu inte var jag ska börja. En sak i taget, först tenta. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0