longing for summer

Nej usch och fy för att vara sjuk. Började i onsdags eftermiddag med halsont och huvudvärk. Frös hela natten och mådde piss på lektionen på torsdagsmorgonen. Halsont och feber hade jag när jag kom hem, var helt trasig hela dagen och kvällen. Sov elva timmar och idag har det blivit lite bättre men blev helt tokslut av att duscha & prova kläder till arbetsintervjun i eftermiddag. Har legat på soffan och halvsovit hela förmiddagen men nu efter lunch verkar jag ha fått lite krafter tillbaka. Kan ju till och med skriva ett litet blogginlägg.
Alla helgens planer är skrotade, gäller att bli frisk så jag orkar plugga och jobba. Tenta nästa vecka!

Veckan började iaf bra, har fått väldigt mycket gjort med plugget, hann med träning och köpte nya boxningshandskar (riktigt nice), hann med en lunch med Mickan och umgåtts lite med mi amore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0