Hipp hipp hurra för lillebror idag!

Efter en produktiv dag i skolan med massa nytt stack jag iväg till Huddinge för att bli klippt&slingad i håret hos Sandrella. Var där i tre timmar, fast det kändes som en, tiden sprang verkligen förbi. Ibbe tittade förbi med deras supersöta dotter ocskå, så det var kul. Blev jättenöjd med håret (som alltid) så nu är man fräsch, det enda som saknas är brännan!
På väg hem laddade min telefon ur och nu har jag använt hela kvällen till att försöka hitta pin koden. Koden bara försvann ur mitt huvud och mina tre försök failade, och ingenstans hittar jag den jävla pukkoden. Hoppas verkligen att det ordnar sig med kundservice som öppnar imorgon bitti. Pappsen är i USA som har gömt de gamla papprena. Men men, allt löser sig.

Ikväll har vi ju självklart firat min älskade lillebror som fyller hela 19 år idag! Trerättersmiddag, blommor och paket. Imorgon vankas det utgång för att fira lillskiten, ska bli riktigt roligt och mickan ska också med. Men först ska han ha middag här hemma för polarna så ska hjälpa mamma med allt som ska göras. Over and out!

Wiho, ska få åka på brorsans flak också! Uhntssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0