Hey, jag har fuckat upp igen

What up? I fredags så var det kalas för lillebror, han hade folk över på middag och sen så mötte vi upp mickan och hela oskars gäng i stan för att fira. Första stället var inte så bra men det andra stället levererade. Rolig kväll som slutade med alldeles för mycket starka grejer, mer än vad jag klarade av iaf. Alldeles för full blev jag, men sånt händer. Jobbade i lördags, allt gick bra fram till halv tre då jag började må hemskt illa. Det gick som det gick, blev att spy på jobbet, inte min finaste stund. Tur att jag har världens bästa chefer!
Moster mia var nere för skomässa så vi fick finfint sällskap till lördagsmiddagen. Blev därefter hämtad av Danne och så åkte vi till Jonas. Vi däckade tidigt och på söndag så var det jobb igen.

Gick ju mycket bättre att jobba på söndagen, dagen flöt på. Blev att plugga och fixa på kvällen.
Idag har jag tränat, pluggat och spelat. Har fixat en låt till tävlingen också. Fick provjobba idag på Glitter i 2 h. Får svar om 2 v om jag får fortsätta, vore ju bra att jobba på vardagarna och i sommar. Jonas kom hit för en stund sen och han har helt galet mycket för sig. Fram tills nu har vi båda pluggat, men nu orkar inte jag mer. Han är duktig som kämpar på han.
Det var helgen i stora drag gott folk!

Usch vilket dåligt ljus!


Och pappsen kom hem igår också! Med sig hade han en massa fina grejer från Victoria Secret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0