!

Hej och hå. Fick ett stort jävla A på tentan, blev så nöjd! Fick samma dag veta att SL skulden blev struken, de är inte så tokiga alla gånger gott folk. Och så ska jag få provjobba på måndag, bra dag igår med andra ord.
Har fått en ny lärare i den muntliga delen på kinesiskan, jättesöt dam som verkar riktigt bra!

Igår blev det kickboxning där vi köttade ben, känns idag. Åkte till jonas efter träningen och skjutsade upp honom imorse, hann med lite plugg innan jag och mamma körde en heldag med shopping och lunch på stan. Vi stack hemifrån vid 10 och var hemma halv sju. Väl inne i stan tittade vi förbi mammas faster Mary på en liten fika. Var länge sen sist så det var roligt. Hon är en pigg 87 åring som under hela fikan frågade om vi inte ville ha whiskey istället, skön tant! Helt slut nu, har fixat en massa och pluggat lite till.
Senare blir det att hämta min älskling som jobbar fram till 10 ute i Häggvik. Imorgon ska jag till Sandrella och bli snygg i håret, har en ganska osmickrande utväxt som måste fixas till. Vill gå åt det ljusare hållet, fräscht att bli ljus till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0