breather

Tentorna gjorda, sjukt skönt. I veckan börjar allt om på nytt, men nu blir det ett kapitel i taget, lugna puckar.
Fick en fet böter av SL på 1200 kr för att jag råkade beställa fel kort, hatar sl. Men i fredags så åkte jag och Evelina in till SL-center och förhoppningsvis så löser sig allt. Efter det bjöd hon på en smarrig lunch och sen så körde vi en rejäl runda med massa shopping! Härlig fredag med massa skratt. På kvällen blev det lugnt hos Jonas. Jobbade både lördag och söndag, hade bilen båda dagarna. Pappsen är i NY så har bilen helt för mig själv, mamma är ju nyopererad så kan inte köra. Och han lämnade den tom fulltankad! Vet ju inte hur man gör det så det var ju väldigt omtänksamt av honom.
När jag kom hem i lördags efter jobbet så blev jag riktigt glad, oskar hade fixat middag, dukat och tom tänt en brasa! Stackarn jobbade natt så vi tog det lugnt och kollade film hela kvällen, mysigt att hinna umgås bara vi.

I söndags hämtade jag upp en trött och bakis liten Jonas, och på kvällen blev det mys. Idag är jag ledig, har just varit och hämtat mamma som varit på landet över helgen. Snart ska jag iväg för att träffa min balkisbiff, var ett tag sen så ska bli riktigt kul att ses. Ikväll blir det att dansa nere på gymmet, har legat på latsidan nu när jag varit förkyld och haft tentor. Hela veckan är fullspäckad, full fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0