waiting

Är hemskt förkyld, tror det är bihåleinflammation. Är det inte bättre på måndag blir det en tur till doktorn. Tänker inte vänta så länge som jag gjorde förra sommaren, åkte på dubbelsidig öroninflammation och bihåleinflammation då.
Har jobbat på sen i onsdags, har gått bra men mycket folk nu när det är rea. Folk beter sig riktiga grisar, packigaste packet kommer in när det är rea och drar och flyttar ALLT och kladdar. Nu när man jobbar helg är det mycket kortare pass, så känns inte särskilt tungt att jobba, nice. Och imorgon blir det kortaste passet, skönt att öppna!

I torsdags träffade jag mickan för lunch innan jobbet. Riktigt mysigt, var ett tag sen! På kvällen blev jag bjuden på middag av jonas med hans pappa, brorsan danne och Sara. Riktigt trevligt! Eftersom jag är lagom pigg så blev det lugnt igår, däckade ganska snabbt när jag kom hem efter stängningen.
Idag så blir det jobb fram till stängning och sen så blir det grillning hos Eve med lite pinglor!
Längtar efter Jonas, två nätter ifrån honom är två nätter för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0