Update

Ingen bloggning på jag vet inte hur många veckor. Så vad har hänt då? I stora drag så var det ju tentaperiod, pluggade väl inte såpass mycket som jag behövde av många anledningar, mycket drama och saker så plugget var inte min största prioritet. Ena tentan gick bra och den andra mindre bra, men klarade mig iaf och det är ju det viktigaste. Har fått vara mycket med min älskling som alltid är världens klippa. Busiga och roliga dagar. Hunnit med några powerwalks med eve, och hon kom nyss hem från NY!

Vad har mer hänt? Jag har jobbat en hel del på glitter, gått bra och dåligt men det är en bra erfarenhet och pengar är mer än välkommet när man är student. Glad att jag har två jobb! Svårt att hinna med allt ibland.

Oskar tog sin student i fredags och då kom en massa släkt och vänner. På utspringet spöregnade det men det brydde sig inte studenterna om! Jag hämtade tårta med elin&johan i discobilen, vi drog upp musiken rejält, det gillade dom! Mina småsysslingar har blivit stora nu, börjar 5:an och 7:an tll hösten. Blev såklart en massa killsnack, och elin ville att jag skulle sminka och fixa håret på henne. Min lilla sminkdocka. Mottagningen blev superlyckad och Oskar var så stilig i kostym och studentmössa. Alla var riktigt slitna på lördagen och jag flyttade mig i princip från sängen till att kolla Twilight med elin&johan i soffan.

Jobbade på fiket i söndags och måndags (igår) och därefter var det upp till vby för att köpa allt från solkräm,  shorts bikini och aceton plus en masssssa annat. Älsklingen mötte upp mig och så fixade vi de gemensamma grejerna och tog de tunga grejerna med sig när jag skulle springa själv. Kunde inte bestämma mig för vlken bikini jag skulle ta, så min kloke pojkvän tyckte jag skulle ta båda. Köpte också 2:a och 3:e Gme Of Thrones böckerna också. Var hemma 19.00 heeeeelt död och då var det bara att börja packa. Vi åker ju nämligen till Turkiet idag!!!!

Fick med mig kläder för 20 dagar verkar det som och måste nog slänga ut en del. Packade som sagt i en massa och snart plingade det på dörren. Världens sötaste eve tittade förbi för att ge mig en kram innan jag åker, och så fick jag en jättefin pensel från Sephora! Det mina vänner, är ren och skär sminklycka. Som vanligt lugnade hon ner mig och gjorde mig på glatt humör. Pappa skjutsade mig sen till Jonas och när vi kollat lite grejer så sov jag riktigt gott.

Vaknade tidigt imorse med förbannat ont i svanken, sov väl lite tokigt kanske. Väntar på att allergimedicinen ska kicka in, nyser och det kliar något så in i helvete. Men vet ni, det gör absolut ingenting. Dricker kaffe men katten elvis i knät och bloggar. Ska i princip bara fixa naglarna, packa om lite, duscha, skrubba och lägga i det sista i min packning och sen åker vi. Planet går 5 och vi landar 4 timmar senare nere i Marmaris.
Imorgon bitti vaknar vi i Öludeniz, en av turkiets finaste orter och har en hel underbar solig vecka tillsammans. Har ahft så fullt upp på sistone att jag inte riktigt fattat att vi ska åka. Men nu så, och jäklar vad härligt det ska bli!



Lägger upp fler bilder sen!

Öludieniz strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0