jonas kastar strumpor

Världens härligaste söndag. Vaknade precis innan min klocka skulle ringa, helt utvilad. Gick upp och åt frukost och stack sen ner till gymmet för lite zumba. Det var en helt grym kille som hade passet, har aldrig sett en kille skaka rumpa så! Vi var hur många som helst och speglarna blev helt immiga för att alla körde så hårt. Helt klart min nya favoritinstruktör, släppte loss och bjöd på sig själv till max, vilken energi. Sprang snabbt hem och hoppade in i duschen för att hinna till lunchen med sanne. Var så länge sen vi sågs men som vanligt var det som att ingen tid passerat, massa skratt och catch up. Tiden flög förbi och nu är jag hemma hos min älskling som när som helst kommer in genom dörren efter jobbet. Under tiden håller lilla katten elvis mig sällskap som bara vill kela hela tiden.

Helgen har varit lugn, i fredags blev det att chilla hos jonas, vi drack öl och spelade boxningsspel och sen kollade vi på rocky. I lördags jobbade jag, dagen gick snabbt och sen fick jag en välbehövd massage av jonas. Hängde med oskar under kvällen och somnade rätt tidigt, man blir trött av att jobba sex dagar i rad. Imorgon börjar min sista vecka, känns sjukt tråkigt. På tisdag kommer frida så ska jag lära upp henne, känns som att hon kommer bli perfekt där. Over and out.

Är såååå sugen på att sticka utomlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0