första inlägget för detta år

Hej hopp! Nyårsafton var superlyckat, blev dock lite för mycket skumpa på tolvslaget så mådde lagom bra dagen efter. Alla samlades ute i villan halv fem och redan då började festen. Killarna hade fixat fint både inne& ute och middagen var jättekul. Lite senare rullade det in lite bekanta tjejer och festen spann vidare. På tolvslaget sprang alla ut till vattnet där massa raketer fyrades av och som speglades på vattenytan, himla fint. Fick en liten kyss strax efter tolvslaget och sen fortsatte partandet. Vaknade på söndagen och trodde jag skulle dö av baksmälla, men det var bara att gå upp för då var klockan redan halv två och det var dags för städning. Fick skjuts av sötaste carol och hoppade in i bilen med boysen som fortsatte att festa med öl, själv var jag dock inte lika partysugen. Städningen var rätt rolig eftersom vi var så många, och sen åkte vi hem för att ligga helt döda i sängen jag och min lilla älskling.

På måndagsmorgonen kom jag in som ett spöke på jobbet kvart i sju, helt trasig och en timme in så fick jag låna sängen och sova en stund. Hur gulligt som helst av ibbe, det behövdes må ni tro. Resten av veckan har jag spenderat hos jonas som varit kattvakt, och varje kväll har han lagat mat och jag har diskat, vi har haft det supermysigt. Nu ikväll är jag hemma igen och har just kommit hem från ett danspass, så nu är jag riktigt trött. Blir jobb imorgon och på lördag, pengar behövs nu när jag ska bli student. Helgen bjuder på lite allt möjligt som det verkar nu, däribland en lååång catch up med snyggingen sunny sanne!

Pssst, headern och allt är under konstruktion av gulliga lillebror.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0