ni hao

Så var det gjort, uppropet är klart. Fick bästa tiderna också, 9-13! Var en massa skumma typer måste jag säga, men vad fan, de kanske tycker detsamma om mig. Hamnade i den svåra gruppen för de som hade förkunskaper men själv har man ju glömt allt. Vissa i den gruppen verkade helgrymma, får se hur det går i morgon. Börjar med muntligt i två timmar med alla smartskaft. Men det ska nog gå bra, hoppas jag. Känner mig mer nervös nu än jag gjort under dagen. Sitter tillochmed och läser gamla texter för att fräscha upp lite, gah. Är jag för dålig är det bara att byta till den senare gruppen så det ska nog ordna sig det med. Inhandlade nytt snyggt block och en superpärm, pennor och annat skoj. Älskar sånt där. Ordning och reda. Har till och med gjort iordning på skrivbordet för att få mer yta för plugg. Fan vad kul det känns. Zai jian!

Sanne och jag utanför Förbjudna staden där ett kinesiskt bögpar ville fota sig med oss

Hela ligan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0