heartlines

I fredags var min sista jobbdag, känns konstigt måste jag säga. Kommer vara så overkligt att börja i plugget och inte få hänga med mina fina grabbar varje dag. Samtidigt ska det bli riktigt roligt att få plugga kinesiska igen, mitt favoritämne. Fredagen gick alldeles för fort, och innan jag slutade fick jag en avslutningspresent. Det var ett jättefint halsband med Swarowski kristaller som jag älskar, helt klart mitt nya favoritsmycke! Tungt att gå ifrån jobbet, rann en liten tår på vägen till tuben. Handlade på systemet så mycket jag orkade bära och hann med en liten powernap innan sara ringde på.
Trotsade min ömma hals och huvudvärken som smugit sig på mig under dagen för att göra mig redo för utgång. Efter middagen kom jasmina och kristin (jasminas rommie) över för att joina min lilla förfest. Lite senare stack vi ut och vindarna bar oss till Berns. Blev en jättetrevlig kväll och massa dans på slutet. Efter standardfyllekäk splittade vi en taxi ut till orten, så värt. Fick sällskap hem av sara och vi hängde ett tag in på lördagen, mys!
Igår var jag inte så fruktansvärt bakis men var däremot sjukt hängig, så blev en lugn mysig kväll med min älskling. Sov dock största delen av tiden. Idag har jag inte heller mått bra, lite feber, ont i halsen, huvudet och örat. Kuk för att vara sjuk. Har varit frisk som en nötkärna hela hösten iaf. Blir massa alvedon och c-vitamin, kan ju inte vara sjuk på min första skoldag heller, tur att uppropet är sent! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0