some look in shadows, some in light

Hoppade in på fiket igår eftermiddag och idag för frida blev magsjuk stackarn! Mer jobb och mer cash för mig, inte helt fel. Jobbar även lör& sön, på måndag ska jag plugga häcken av mig eftersom det inte blivit något pluggande sen i onsdags. Ikväll blir det lugnt, har varit nere och skakat rumpa på ett zumbapass nere på gymmet. Ny helcool tjej som hade passet, roligt med nya ansikten och andra stilar. Har tränat måndag-fredag denna vecka, älskar mitt sköna schema. Imorgon efter jobbet ska det bli mys med min älskling, längtar! Och vad händer mer imorgon, jo jasmina flyttar in i sin nya lägenhet, congratz babe!

Shit vad jag längtar till sommaren när man bläddrar bland sommarbilder, här har vi några

Före min 20 årsfest

Midsommar

Albufeira

Innan huggormen kom

Häng med grabbarna

Yes ikväll längtar jag lite extra till sommaren


Kommentarer
Postat av: eve

ååh jag skanar sommaren! det var den bästa sommaren på länge! puss!

2012-01-30 @ 15:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0