off with your head, dance til your dead

Finns det något roligare än att dansa? Älskar verkligen danspassen nere på mitt gym, har dansat tre dagar i rad nu och det ger mig så otroligt mycket energi. De har maxat zumbapassen så att speglarna blir helt immiga, galet jobbigt men lika galet kul! Kommer inte hinna med fler träningspass denna vecka tyvärr för imorgon ska vi fira Dannes examen och 24årsdag, congratz dannyboy!
Resten av veckan är späckad, full fart som vanligt. Idag var fridas första dag också, hon är ju för tusan barista och kickar mina latte i väggen. Riktigt duktig var hon måste jag säga. Enda minuset med den här veckan att det blir jättelite tid med min älskling, men svårt att hinna med allt ibland, bra att sakna varandra lite också.


Midsommar, vårt lag vann i kubb fast ingen ville ha mig i sitt lag, jag fällde flest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0