if you wanna

Var riktigt grym idag, fick beröm på det muntliga och senare hade vi en liten oförberedd diagnos och han varnade oss, ingen skulle antagligen klara mer än hälften, meeen jag fick 16 av 20! Det känns så roligt att gå i skolan, man blir helt trött i lilla huvudet men det gör liksom inget. En annan bra grej är att jag börjar bli frisk. Efter en vecka av huvudvärk, halsont och täppt näsa toppat med pms som resulterat i ett eller två extra kilon kan jag nu andas igen och känner mig både glad och pigg. Detta ska firas med träning imorgon på min lediga dag, dock fortfarande snuvig men who gives a fuck? 

Imorse fick jag sällskap hela vägen in till stan av min älskling, väldans mysigt att få gosa hela vägen in. Efter att jag fikade med eve igår åkte jag hem till honom och hängde hela dagen och kvällen, blev en massa bus. Imorgon kväll ska jag och min jonas ha en liten mysig dejt på stan, middag och bio. Riktigt trevligt ska det bli. Nu ska jag upp och mysa med mamsen, inga boys hemma ikväll. Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0