hey mama i wanna go surfing

Tjenare, jag överlevde min första riktiga skoldag. Ett litet missöde var dock att jag hamnade i fel sal det första jag gjorde. Upptäckte dock detta ganska snabbt att det bara var en annan där från det kinesiska uppropet och att alla runtomkring mig hade japanska böcker. Allt ordnade sig och hann i tid till min riktiga lektion som tur var bara var en trappa ned. Väl där inne så talar min lärare i den praktiska delen bara kinesiska och engelska, måste säga att jag hängde med rätt bra. Eller ja, jag förstod men hade svårt att prata när jag är så förkyld. Andra delen gick också bra, har inte hunnit få särskilt mycket plugg än heller men det kommer nog en del efter torsdag. Upptäckte att det fanns en hel del roliga människor i min grupp också. Blir nog en riktigt bra vår det här.

Imorgon ska jag plugga lite och sen ska jag träffa min fina evelina en stund. Hoppas verkligen jag blir frisk snart, det är ju hemskt att inte kunna andas. Måste hoppa säsongens första kickboxning, känns lagom kul. Men får istället spendera tisdagskvällen med min jonas, inte fy skam. Gullet säger att jag är söt när jag snarkar nu när jag är förkyld vilket får mig att känna mig lite taskig med tanke på att jag puttar till honom så fort han snarkar. Tur att det inte är tvärtom då hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0