crystal castles

Solen tittar fram ur diset och sprider ett varmt sken över den kalla glittrande snön. Riktigt fint utanför mitt fönster.

Har haft mycket mer att plugga, det börjar dra igång nu. Har fortfarande lätt och känner igen det mesta, fast på det muntliga har jag lika svårt som alla andra. Svårt att prata snabb kinesiska med en riktig kines. Låter kanske töntigt men vad kul det är att skriva en massa tecken igen! Kickboxningen igår var superkul, så jäkla skönt att få sparkas, helt klart det roligaste. Känns idag att det var länge sedan jag boxades.

Tränade imorse, liksom i måndags morse CX work och funktionell (massssssa styrka för ben, armar, rumpa och mage), men hamnade på reservlistan idag så trodde det skulle bli löpbandet men då var en kund från fiket där och jag fick hans plats! Hur snällt som helst. Har sedan städat hela huset och pluggat. Väntar nu på att pappa ska komma hem så att jag kan få mina nyutskrivna cv:n och sen ska jag sticka till jonas. Han har träning så vi hinner inte ses särskilt länge men vi får iaf sova tillsammans, alltid något. Ärligt talat fattar jag inte hur jonas fixar allt så bra, träningar fyra gånger i veckan, han går en tuff linje med massa plugg och ändån mitt i allt det där så fixar han alltid tid för mig. Min duktiga kille, en riktig kämpe som aldrig gnäller heller. All kärlek till dig. 
Imorgon blir det universitetet igen!
Midsommar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0