come on now sugar

Full fart hela helgen. Min och jonas lilla fredagsdejt var mysig med bio och middag. Hamilton är ju inte min typ av film direkt men den var ganksa bra ändå. Jobbade både lördag och söndag, mycket folk nu i semeltider så hade en del att göra! Det var riktigt skoj att träffa killarna igen också, fastän det bara gått en vecka. Fick finbesök av eve också som tittade in en snabbis under hennes långprommis runt bromma. Blir alltid lika glad när jag träffar henne. Som avslutning på helgen åt vi middag med jonas pappa lasse på o'learys till champions league, spännande matcher var det. Så fort det blev mål ställde sig grabbarna i lokalen och skrek, skön stämning.

Idag har jag fått mycket gjort, tränat, pluggat och fixat lite med mitt nya cv. Ska iväg senare för att spela och sen vidare till retstickan jonas. Imorgon blir det universitetet och årets första kickboxningspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0