every once in a while I would sing a song for you

Under helgen var det myyyycket på jobbet, särskilt på söndagen. Lilla semeldagen kallade jag & ibbe den, men vi är ett bra team så allt gick bra. Avslutade helgen med jonas och Grease. Var en lugn helg vilket behövdes för jag var bra trött igår. Sov ut på min lediga måndag, tränade step och sen var det bara att plugga under eftermiddagen. Spelade och spenderade resten av kvällen hos jonas med lite mer plugg.

När klockan ringde imorse var det nästintill omöjligt för mig och jonas att ta oss upp, fyra alarm fick ringa. Tog mig upp först och lockade upp min trötta misse med nybryggt kaffe. Så mysigt när man vaknar tillsammans, kramas i köket när man brer mackor och pussas massa innan den ene springer till bussen, bästa starten på dagen.

Skolan tuffade på idag, tiden går så fort när man är där. Man blir trött av att tala kinesiska så länge men det ger mycket. Fick alla rätt på det senaste läxförhöret också, hen hao. Efter plugget drog jag till Lindas fik där hon bjöd på en smarrig lunch. Kom mitt i lunchrusningen så hann med en del plugg och allteftersom blev det lugnt och då hann vi med lite catch up, kul att träffa lilla tokfian igen! Kär och glad var hon, härligt att se henne med fjärilar i magen. När vi ses är det som att ingen tid har passerat och på något sätt känns det som att man är 14 år igen och bara vill hitta på bus som när vi var små. Tiden rusade förbi och var snart tvungen att dra mig hemåt, har nu kört kickboxning. Bra pass med mycket teknik. Imorgon väntar ett styrkepass nere på gymmet på förmiddagen, over and out.

Tiden går så fort. Så glad för alla fina runtomkring mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0