l.i.f.e.g.o.e.s.o.n.

Just nu är jag helt sluuuut. Full rulle på jobbet idag, så dagen gick iaf fort! Ikväll blir det film.
Utgången med eve i fredags var superlyckad, blev Kåken större delen av kvällen och efter det mötte vi lite gamla människor från högstadiet helt random där vi efterfestade. Vi avslutade natten hos Oskar som jobbade och slet stackarn. Lurade till oss en billig taxifärd hem från brommaplan så vi kom hem bra runt fyrasnåret. All kärlek till min underbara Evelina.

Var lite sliten igår och tog det lugnt hela dagen hemma. På kvällsidan blev det middag hemma hos Jonas lilla farmor Seja. Blev en riktigt rolig kväll med jonas härliga släkt och som vanligt retades jag& Sara med Danne&Jonas som bara den, vi skrattade som bara den. Efter en massa god mat (herregud vilken mästerkock!) tog hon fram en del saker från garderoben och däribland så var en jättefin mörkblå specialsydd blus i fransk spets som jag fick. Den satt som en smäck, så himla gulligt av henne. Härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0