lion's roar

Slutet av veckan bjöd på en trevlig torsdagslunch med jasmina efter skolan som var i stan över helgen. Tack för den nya designen bebo!
I fredags blev det en liten shoppingtur med mamsen på stan, hittade en ny jacka till våren. Det blev en mysig tacokväll hos jonas på kvällen.
I lördags blev det ett danspass nere på gymmet och efetr familjemiddag mötte jag upp min lilla tönt för att bege oss mot balkisbiffen och hennes filip. Efter lite vin och häng körde vi bowling, riktigt kul men självklart kom jag sist som vanligt. Får väl skylla på ölen he. Vi tog ett glas på ett annat ställe innan vi drog till v, men där slutade kvällen för min och jonas del eftersom jag skulle upp tidigt och jobba på söndagen. Var seg under söndagen men det var hyfsat lugnt på jobbet. Hängde med oskar resten av kvällen. Det avr min helg det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0