buy it, brake it, quick erase it

Älskar att vara ledig på fredagar, sova ut och få vara ensam hemma. Ska snart sticka ner till gymmet för ett zumbapass och dansa mig svettig, bättre start kan jag faktiskt inte tänka mig på denna helg. I eftermiddag blir det att fixa lite för ikväll vankas det utgång med min fina evelina, och då blir det klackarna i taket! Imorgon blir det lite lugnare party för då är vi bjudna till Jonas farmor på kalas, ska bli roligt att träffa alla. På söndag blir det att jobba i vanlig ordning.

Under veckan har det blivit en del träning och plugg, blev kickboxning på alla hjärtans dag istället för att fira kvällen med min kära. Mamma var så söt och gav mig en jättefin ljuslykta och choklad, mamma kan hon. På dagen träffade jag Jasmina på lunch och sen hängde vi ett tag, riktigt mysigt! Hoppas de har det riktigt härligt i Paris. 
 Börjar bli en del i plugget, men det är bara att plugga på. Veckan har varit tuff och jag har varit på mitt värsta humör, men nu är det helg så det kan ju bara bli bättre. Over and out.

ALbufeira <3

Kommentarer
Postat av: xoxo

hej, umgås du inte med michaela längre?

2012-02-18 @ 02:10:40
Postat av: vickan

Det är inte något du har med att göra xoxo. Verkligen originellt av dig att kalla dig det eftersom du inte vågar skriva vad du egentligen heter.

2012-02-19 @ 17:39:17
URL: http://thesecretsofviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0