iceskating

Dålig uppdatering de senaste dagarna. Efter att jag hade jobbat i fredags mötte jag upp Jonas och så bokade vi vår resa i sommar till Turkiet. Vi valde ett jättefint hotell i orten Öludeniz med en stor vit strand. Kommer bli så romanstiskt!
På lördagen blev det att dansa Shbam och på eftermiddagen mötte jag upp Sara. Efter lite fixande i vby och småshopping handlade vi in gott vin (där träffade vi saras  8 åriga elev), och allt till middagen. Resten av kvällen lagade vi mat och drack massa gott vin. Det var en så himla mysig tjejkväll fylld med skratt, det behövdes.

Var lite seg på söndagen men det var full fart på jobbet. Kom hem till jonas på kvällen och då var det bara att åka och städa mottagningen, blev mindre glad för detta. Idag har jag och jonas pluggat, gjort våfflor och åkt skridskor i solen. Mysig heldag tillsammans. Ska snart iväg och spela och ikväll blir det dans nere på gymmet.
Imorgon blir det plugget och sen lunch med min kära balkisbiff! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0