like a ghost in my mind

Hmm, börjar bli en veckoblogg det här.
Förra veckan bjöd på en del plugg, skola, häng med Linda, träning och självklart några kvällar med Jonas. I tisdags hoppade jag in på jobbet, det var ju semeldagen. Hemskt mycket att göra men det var kul att jobba med alla. Var klumpig som fan förra veckan, skar mig djupt i fingret och snärtade ett utspänt gummiband rakt i ögat. Efter mina små strapatser blev det jobb hela helgen.

Fredagskvällen började med en härlig massage och sen mys hemma hos Jonas med hans familj. I lördagskväll bjöd eve på en smarrig middag och så kollade vi på melodifestivalen. Skön kväll efter att ha haft full rulle hela dagen på jobbet, blev rätt tidigt eftersom båda jobbade söndag. Söndagen var mycket lugnare och på kvällen firade vi Jonas pappa Lasse som fyllt år. Hemlagad thaimat och härligt sällskap avslutade min helg ganska bra måste jag säga.

Sov ut imorse, så himla skönt. Har fixat en massa idag, bäddat rent, städat hela huset, varit på promenix med mamma och fått en del plugg gjort. Satt ute i vårsolen och läste en stund, helt underbart att få känna solen värma.
Hela huset är hemma, sportlov. Mamma ska operera sin hand imorgon så kommer få en del att göra hemma framöver. Nej nu ska naglarna lackas och ikväll blir det att dansa loss nere på gymmet. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0