bad girls do it well

Världens bästa kille kom hem till mig igårkväll och väntade när jag var iväg på boxningen. Lillen manglade mina stackars ben och armar med tunga övningar som aldrig, aldrig tog slut. Benen var som spagetti när jag kom hem. Så härligt att få komma hem och äta middag med Jonas och sen bara få vila i hans famn. Imorse stack han iväg tidigt och jag sov vidare några timmar. Körde mina styrkepass i vanlig ordning på förmiddagen och nu är kroppen verkligen helt slut.

Efter lunch med mamma och pappa så satte jag och mamma oss på balkongen i den underbara solen. 10 grader i februari, herregud så skönt! Med filtar och te i lä mot väggen satt jag i bara linne och pluggade. Skönare onsdag går väl inte att ha tror jag. Rosig om kinderna har jag fortsatt plugga, mycket denna vecka och inte långt kvar till tentan. Är ju numera mammas lilla städerska så har fixat en massa hemma också. Imorgon blir det skola och sen på kvällen ska jag dansa house, nice.

Längtar så till våren, hoppas den kommer snart. Hela vintern går man lite av i en dvala och försöker att inte tänka på sommaren, men när de första vårtecknena kommer är det som att hela kroppen spritter och skriker efter sol och värme.

Hultan i sommar? Dags att bestämma sig snart Vickan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0