it's about where you going

Hej och hå, grym helg people! Lugnt i fredags med älsklingen, jobbade i lördags. Roligt men en del att göra. Skyndade mig hem, hoppade in i duschen, fixade mig och sen bar det iväg till Eves tjejmiddag. God mat och dricka med alla härliga tjejer. Rullade senare vidare hela gänget och mötte upp Max och hans pöjkar. De hade fixat bord med bubbel och massa annat kul, en liten surprise till vår födelsedagsflicka. Som vanligt var det dansgolvet som gällde och vi dansade till 3 när det var dags att åka hem mot sängen. Jobbade söndag så fick 3 timmars välbehövs sömn. Var ganska trött när jag vaknade, men inte särskilt bakis. Duktig tjej tackade bestämt nej till shotsen förstår ni. Grym kväll med världens bästa Eve!
Var hur lugnt som helst på jobbet i söndags, alldeles för lugnt. Var hos jonas på kvälla, så vi fick iaf sova ihop.

Jobbade hela måndagen på fiket, spelade och dansade på kvällen. Gick så jävla bra att dansa, har mycket energi nu. Ska strax ner för ett pilates pass, behöver stärka bålen och ryggen. Får se om det blir löpbandet innan.
Har fått extra tjänst på Glitter, så ska hoppa in när det behövs, helt perfekt eftersom jag har så mycket extratid på vardagar. Blir antagligen en hel del i sommar, och ikväll ska jag lära mig stänga.

Hoppar landet verkar det som, tråkigt men behöver pengarna. However, så blir det Jönköping nästa helg för att hälsa på Jasmina! Läääängtar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0