Det är bara att konstatera, framtiden går framåt

Påsken var inte så traditionell i år. Mamma och pappa var på landet och brorsan har inte varit hemma på ett tag så jag bodde hos Jonas torsdag-måndag. Full rulle alla dagarna. Träffade Sara i fredags och på kvällen så kom grabbarna över och det blev fest hela natten. Tog det lugnt, men fick bara tre timmars sömn eftersom grabbarna höll igång vilket resulterade i en pajad dörr och sebbe som ramlade in i en stol och lite roliga pukefilmer. Jobbade lördagen, sov en stund efter jobbet och sen så rullade folket över igen och festen var igång igen. Höll igång till klockan var 6, hellyckad kväll. Var länge sedan jag skrattade så mycket! Roliga grabbar det där, och självklart bjöd lelle och sebbe på en liten stripp och en massa sköna korkade citat, däribland rubriken.

På söndagen var vi hemskt trötta, som vanligt vaknade jag tidigt så jag tyckte det var en bra idé att göra hela huset skinande rent. Borde bli hemmafru. Jag och älsklingen avslutade vår lilla bakisdag med pizza, chips och cola. Har typ levt helt på kolhydrater hela helgen, känns på lilla magen nu hehe.
Jobbade i måndags också, lugn dag. Stack ut på en liten joggingrunda och sen kom Jonas över på en liten middag med mamma och pappa som kommit hem från landet.
Idag har det blivit plugg, jobbade lite på Glitter idag och nu är jag hemma från kickboxningen. Calle höll ett skitroligt men tungt pass med massa sparkar och intervaller. Fick köra med Niklas så blev extra roligt och lärde mig en massa.
That's all peeps, dräggiga påsken i stora drag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0