today was a pretty day

Biljetterna är kirrade, Eve och jag fixade imorse, nästa helg drar vi ner till vår söta Balkisbiff i Jönköping! Ska bli så jäkla skoj, längtar.

Körde ett tungt muskelpass nere på gymmet imorse, trött som fan är kroppen, sprang och körde pilates igår också. Skönt att köra slut på kroppen så man slipper tänka på allt. Har solat en stund ute i solen, hur skönt som helst. Blir dock lite störd av grannarnas byggarbetare som vill prata en massa. Men trevligt det med. Är lite röd, solen tar mycket nu! Har börjat jobba på talet och pluggat lite också. Ska snart stika iväg till min älskling. Blir att gå upp tidigt imorgon för ska ta mig hem och köra ett Zumbapass nere på gymmet. Fått in en del träning nu, känns skönt. Mår som bäst då.
Har en sån sjuk längtan till min och jonas resa. Drömmar om blå hav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0