Super bass or suberb ass

Hej hallå bloggen. Veckan flög förbi och hade fullt upp som vanligt. Flöjt, kickboxning och lite dans. I fredags var jag med min kära jasmina och vi drog ut tillsammans med filip och hans crew. Blev två förfester innan vi hamnade på rätt ställe. Lyckad kväll och i lördags mådde jag helt okej, var med jonas och erik och kollade fotboll. Hoppade dock att dricka ölen. På kvällen drog vi till sebban och hängde med grabbarna innan de drog vidare till krogen. Älsklingen och jag stannade hemma resten av kvällen och tog det lugnt. Idag har det varit jobb ute i Hälsovillan hela dagen, har jobbat ute och sålt fika så nu är jag helt färdig. Man blir trött och kall av att stå ute hela dagen. En trevlig överraskning avr det när mickan och sötaste julia tittade förbi, riktigt kul och gulliga var de som gav mig skjuts för att köpa mera mjölk! 
Snart kommer min älskling, kommer inte hinna ses mycket i veckan men ibland blir det så. Kämpar mot sömnen redan nu, riktig trött är vad jag är. Såå fullt upp hela veckan, men ska försöka få in fler tränionmgspass i veckan, har inte tagit mig tillräckligt med tid för det på sistone. Aja, fullt ös medvetslös som pappa brukar säga till mig. Peace!

Våras, klockan 6 på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0