shake it out

Min fot och benen dunkar och gör jävligt ont efter kvällens kickboxningspass. Fullt ös som vanligt med en massa sparkar och blockar, UTAN benskydd. Det ni, smalben mot smalben och en massa smällar, jag säger det igen, UTAN benskydd. Det känns så in i helvete. Fick visa idag, riktigt kul. Sitter nu med skakiga händer och blåslagna knogar efter förra veckans boxning. Vet inte riktigt hur de lyckades bli såhär blåslagna, ser ut som om jag varit i en streetfight. Antagligen någon spark eller felslag.

Spelade flöjt direkt efter jobbet igår, dansade på kvällen och skulle åka till jonas efter, skulle inte vara där förräns väldigt sent, men vem kom inte och hämtade mig? Jo, min underbara jonas. Världens snällaste kille med andra ord. Imorgon ska jag förbi Aggie och säga hejdå till tuffingen som drar till Venezuela för volontärarbete på torsdag. Så jäkla coolt! Sen ska jag klämma in ett pass på kvällen, för på torsdag blir det äntligen vila och lite mys med älsklingen. Men innan dess fullt pådrag. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0