i gave u all

Äntligen fredag people. Sitter och myser med en kopp te i min nya mjuka gråa tröja. Helvetesvecka på många sätt, kort sagt. Tur att jag har så fin pojkvän, gulliga kollegor och vänner som finns där och stöttar. All kärlek till er.

Fullt upp hela veckan som vanligt, flöjt, kickboxning och massa annat. Lillchefen fyllde år igår, så imorse kom jag med en liten överraskning och han blev så himla glad, bra start på dagen. Har varit galet mycket nu i slutet av veckan. Men igår blev det iaf middag med tjejerna från Blackan, så roligt att träffa dem igen! Blev grymmaste dumplingsen på söder hos våran favorit kines Fang Yuan.
Ikväll har jag varit nere på gymmet och shakat rumpan på ett svettigt zumbapass, blir en lugn kväll för en gångs skull. Imorgon drar jag och min älskling ut till adelsö för att få lite egentid, längtar. Ska bli så otroligt skönt att få komma bort från all skit och alla skitar. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0