always pretty happy when I'm just kicking back with you

Kära dagbok, har fått en vidrig förkylning och har blivit ompysslad av både mammsen och älsklingen de senaste dagarna, jobba måste man ju ändån. Lite mer ork idag vilket känns lovande, lagade mat med pappi och hade en mysig middag ikväll bara han och jag, väldans trevligt måste jag säga. Så, med tanke på hälsan ska jag nog ta det lugnt i helgen. Första gången på flera månader har jag inte en helt inplanerad helg, jag kan inte beskriva hur skönt det känns. Fast iof, lite planer har jag ju förstås. På lördag morgon väntar klippning och färgning, vi får se vad vi hittar på, funderar på att bli brunett, lite åt det röda hållet. Efter det ska jag ta mig en låååång shoppingtur och luncha med en riktig finis. Yes, ska skämma bort mig ordentligt på lördag. Resten ska jag ta som det kommer, nice va? Det är lyx det. Love



Längtar tillbaka till Portugal med min fina tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0