a patient smile

Hemma efter en mysig helg med min älskling. Klippte gräs i två timmar igår, världens träningspass kan jag säga! Vi busade, myste, lagade mat och bara umgicks. Riktigt härligt att få sova ut, ligga och dra sig under det varma täcket, pussa på min sötnos skäggiga kind och fnittra som små busiga ungar, synd att tiden gick så fort bara. Vi kom hem i bra tid, cyklade iväg och hyrde lite filmer för att överraska brorsan, det har varit en skön söndagseftermiddag med andra ord. 

Man börjar märka av att det är september, löven har sakta börjat skifta mot varmare toner, det blir mörkt tidigare och kvällarna börjar bli kallare. Men det gör mig inte så mycket, hösten är bland det vackraste som finns och det är mysigt att vira in sig i stora mjuka halsdukar. Och jag har mycket att se fram emot.
 Förra året åkte jag med jonas och hans fina familj till Aruba & NY, och nu är det inte många veckor kvar tills vi åker till Rom. Rom, romantikens stad och historiens centrum, så länge som jag har velat få se denna stad. Och det bästa av allt, jag får göra det med jonas. Nu ska jag göra mig en kopp chai te och se på massa skräptv och sen lite film. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0