stop running

Idag är jag lite sliten måste jag erkänna. Blev att hänga med grabbarna igår och då går det ju som det går. Rolig kväll iaf. I helgen har Mia&Totta varit hos oss nere i storstan så i fredags lagade pappa sin grymma wok för att välkomna dem. Älsklingen var här och det var en rolig kväll. På lördagen så gick jag i vby med mia och sen åkte vi ut till kallhäll för att fika hos Annika och Håkan. Ida var där också så det blev en massa skratt och flum som vanligt, man skrattar allltid så mycket med henne. Vi gick i höstsolen längs vattnet och bubblade på som bara den, och snart var det dags att dra. Hade tänkt vara hemma och ta det lugnt, men så blev det inte. Blev ännu mera skratt med grabbarna och jag och jonas var hemma ganska sent vilket känns idag. Kom hem ganska tidigt imorse och har typ bara softat hela dagen, hemskt skönt. Sen ikväll ska jag och jonas hem till hans pappa för söndagsmiddag. Riktigt bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0