thanks for the time

Hemskt dålig uppdatering, I know. Men här får ni en snabbversion av förra veckan, träning och gos med älsklingen som vanligt. Under helgen blev det både invigning av jonas jacuzzi med skumpa, kaffe hos sara, utgång med mickis&balkis som var hemma över veckan, fördrinkar hos f, scones i solen på mickans veranda, trippelpommes och annat skoj. Den här veckan har det varit full rulle som vanligt och det är redan torsdag kväll.
Tur det för den här torsdagen sög riktigt jävla hårt av många olika anledningar, mitt humör, dålig sömn, PM fucking S, och massa annat jävla skit. Inte ens afrikanska dansen fick mig på bättre humör.
Men imorgon är det fredag, ny dag, nya tag. Blir släktmiddag hos jonas för att fira jörgen och sen på lördag ska jag jobba. Efte rjobbet blir det full fart, ska vara med min kära evelina och vi förmodligen ut på bus efter middag hos henne. Ska bli riktigt roligt att få hänga med min pärla igen, längtat hela veckan. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0