shoot me down, but i wont fall

Maxad helg. Rolig middag och fixande hemma hos sara i fredags innan vi begav oss mot stan. Blev ett glas vin på ett halvskönt ställeinnan vi blev övertalade att dra där brorsan och hans lilla crew var, vilket visade sig vara ett stort gäng. Massa shots och öl och nya namn innan jag och sara drog vidare till berns där vi dansade runt och stötte på sanne och gänget. Riktigt kul att se snyggingen igen, det sjuka var att vi hade samma make, samma typ av kläder och smycken utan att ens veta att vi skulle ses. Lustigt sånt där. Hade hur kul som helst med Sara, som alltid. Hemma fem, men det var det värt. Grym kväll med finisen.

Gick upp med tuppen lördag morgon, svängde förbi eve för lite frulle och sen blev det lite shopping i stan och sushi till lunch innan jag drog till frissan min. Kände hur trött jag var när jag satte mig i frisörstolen men det glömde man snabbt bort för jag hade så kul med Sandrella. Den här gången la hon i en mörkare toning och vips så var jag klar, tiden går alltid för fort med henne. Blev supernöjd med håret, har faktiskt aldrig avrit så nöjd med en frisör, känns så skönt att vara i trygga händer.
Blev sen att skynda till jonas och grabbarnas fotbollsmatch och fick sällskap med mickan, så fick härligt sällskap i kylan. Kvällen blev ganska lugn, vi hängde med tweek och lelle men jag somnade på soffan, så jag var lagom rolig. Men det var hemskt skönt att sova, hehe.

Söndagsmorgonen sov jag och älsklingen ut, mös och bara drog oss. Kollade serier halva dagen, busade och bara slappade. Framåt mot kvällen åkte vi hemåt mot mig för söndagsmiddag och på vägen dit så gjorde ett samtal att jag bara började gråta. Knasigt, men det är nog en del som jag bara trycker bort nu. Tur att jag har min jonas, han är så jäklans fin jämt. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0