and every breath we drew was hallelujah

De senaste dagarna har det varit fullmåne och i vanlig ordning har jag drömt så otroligt myckekt om allt mellan himmel och jord. Vaknade helt på fel sida igår med en obehaglig känsla som jag inte kunde bli av med på hela dagen. Men dagen flöt på trots att jag var sur som en gurka och det blev massa missar i köket som vanligt. Efter jobbet drog jag till flöjten och min prins hämtade upp mig i sin varma sköna audi efter. Blev ett danspass medans han pluggade och efter det mådde jag tusen gånger bättre. Men det bästa igår var att få ligga i hans varma famn tills jag somnade. Min klippa, min älskade jonas.
Verkligheten och tiden knackar på och stormar iväg, vart är man på väg? Snart kommer konsekvenserna för valet om framtiden och allt känns så jävla skrämmande. Vill frysa tiden och stanna här en liten stund till, tillsammans med min älskade. Fuck. Den här dagen som varit så bra. Men allt går väl inte att trycka bort hur länge som helst, särskilt inte till jeff buckley. Sa jag fuck?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0