fire away, fire away

Landade i måndagskväll, var lite seg i tisdags men det var bara att köra på. Tillbaka i stockholm, var som sagt helt fantastiskt i Rom. Men dit ska jag igen.
Körde kickboxning i vanlig ordning på tisdagskvällen, blev sparring med en brittisk kille som var riktigt stor och inte hade någon direkt koll på vad han gjorde så det var i princip bara att skydda och blocka så man inte flög som en vante över mattan. Men grabben manade på och kaxade om det var allt jag hade, så till slut gav jag honom en fet smäll på käften och då slutade han äntligen jiddra. Så gör man. Lite kul var det, för efter passet sa han till grabbarna: -Eyy you better watch out for this one, she is a tough one. Smacked me in the face really hard! Och grabbarna instämde och sa: -Aaa, hon är tuff.
Riktigt kul faktiskt!

Blev att gymma igår med älsklingen och sen mys på kvällen hos mig. Idag har jag varit seg men tog mig ner och körde tre olika halvtimmespass. Först stationsträning med olika styrkeövningar, sen afrikansk dans som alltid är lika roligt och sen lite core på det. Så nu har jag gjort mig förtjänt av en lång natts sömn.

Redan fredag imorgon, hemskt skönt. Och roliga planer har jag också, blir middag med sara och sen ska vi ut och göra stan osäker i vanlig ordning. Man vet aldrig avd som händer när man hänger med den tjejen, men vi är ett ganska bra radarpar måste jag säga. Kul har vi alltid. Men på lördagmorgon måste jag upp tidigt för ska tona håret igen, det har blivit så ljust nu. Tänkte svänga förbi eve som jobbar helg också, och sen ska jag på grabbarnas sista fotbollsmatch för säsongen. Full rulle som vanligt. Mer får ni höra på söndag. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0