you want a revelation

Köttade på ordentligt idag nere på worldclass. Först blev det funktionell cirkelträning under noga övervakning av diana, en helcool tjej som kör thai och ska vara med i sm. Tjejen är liten men har verkligen grymma muskler. Hon pushade på en ordentligt och snart var det dags för afrikansk dans, tiden flög förbi och var helt slut men stannade ändå kvar för ett corepass. Nu är jag helt död. Vet inte om  jag börjar bli förkyld eller om min kondition har gått i ide för ikväll fick jag knappt luft under träningen trots att jag tog astmamedicinen för en gångs skull. Har fixat undan jobbig skit nu, typ räkningar och sånt. Helgen verkar bli lugn, har ingenting planerat, ska pyssla om mig själv, sova, läsa, träna och pussa på min älskling. Ja, precis det jag känner för för stunden. Love.

Inga poser här hehe, sena som vi var och mickan stog och stampade utanför restaurangen på Kreta

Gosh, både brun och blond! Nu är man blek och brunhårig, fast snygg ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Vickan jag vill se mer grek bilder!! Har ju inte sett en enda från din kamera :D puss fina

2011-11-11 @ 14:10:19
URL: http://wereallnerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0