to escape the day

Mår riktigt illa så hoppar att dansa ikväll, magkatarren hälsar på lagom till helgen och ska antagligen jobba söndag, kult! Får väl vara lullig på jobbet. Veckan har varit bra, pigg och på gott humör. Pysslade om min älskling igår kväll, förkyld och slutkörd som han är. Längtar tills imorgon då vi ska ses igen.
Åkte på en smäll på kickboxningen  i tisdags av niklas så att jag blödde rejält med näsblod, kändes som att det aldrig skulle sluta och fick tillslut hoppa av mattan för att det rann så mycket. På mattan, kläderna, ner i halsen när jag försökte dölja det men ja, av från mattan en stund. Blev förevigad men den får ni inte se här. Det slutade efter vad som kändes alldeles förlänge, sköljde av det värsta i ansiktet och tryckte in tandskyddet i käften och hoppade upp för lite mer sparring. Ibland är jag tuffare än vad många tror.

På jobbet idag kom en kille som jag inte kände igen fram till mig och sa:
-Heeej, hur mår du?
-Heej, öh jo det är fint tack hur är det själv?
-Jo det är bara bra, du, den här är till dig! Och så satte han en blomma på disken.
- Vaa, haha till mig? Varför då?
-Jo du kommer nog inte ihåg det, men jag var här för en månad sen när min telefon hade dött och du var så himla gullig och snäll när du hjälpte mig. Sa att jag skulle köpa en liten tackpresent men det ville du inte ha. Men nu är jag här, tack så mycket för hjälpen förut.

Fattar ni hur glad jag blev och hur många tack den killen fick, han gjorde verkligen min dag. Fan vad det finns många fina människor där ute. Gosh alltså! Och imorgon är det fredag, hur nice är inte det. Längtar efter att använda mitt nya blodröda Chanel på läpparna till en snygg stass. Passar jäklans bra med mitt bruna hår ska ni veta. Nej nu är det teatime darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0