pumped up kicks

Min helsköna chef ibbe skickade iväg mig till solariet imorse, trodde först att han skämtade men icke. Sminkade av mig fort som fan och sprang iväg till det nya  superfräscha solariet i brommaplan och hann precis dagdrömma mig bort om portugals stränder när tiden avr slut och det var dags att gå tillbaka till jobbet. Avkopplad, röd och svettig kladdade jag på lite make och sen var det bara att börja jobba igen. Dagen har gått fort och jag bjussade på sushi till lunch, mumma. Har varit på riktigt bra humör idag och fick en vinflaska av min galnaste kund Spisen som tack för att jag alltid springer och sätter upp lappar på hans dörr när han är sen. Blev verkligen jätteglad, himlans gulligt gjort.
 Som sagt, dagen flög men hann i vanlig ordning med lite hänga gubben, mitt och ibbes eftermiddagskul typ. Stack ner till gymmet och skakade rumpan tills jag blev helt genomblöt av svett på ett zumbapass. Har inte haft några planer ikväll och det har avrit så jäkla skönt, kollat film med mamma och pappa, fixat naglarna med stenar och massa annat fix som man aldrig hinner i veckorna. Snart ska jag gosa ner mig med gamla OC avsnitt och sova som ne prinsessa. Hade dock varit trevligt att gosa med min älskling, men får vänta till imorgon.

Imorgon blir det massa fixande, min prins fyller nämligen hela 22 år på söndag och imorgon blir det både släktmiddag plus att några av grabbarna ska också vara med, bubbel i den nya jacuzzin med boysen och lite party. Men först har jag tusen ärenden och lite överraskningar att ordna så ska upp med tuppen imorgon. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0