just promise to never let me go

Min älsklings 22 årsmiddag blev superlyckad! Middagen var verkligen jättetrevlig med släkt och vänner. Efter att de flesta dragit satte jag mig och grabbarna i jacuzzin och bubblade med skumpa i två timmar. Bestämde oss in på småtimmarna att dra vidare till werre där vi partade på och var inte hemma förräns halv 7 söndag morgon. Mådde självklart hemskt dåligt på söndagen men var iaf inte lika sliten som min lilla prins som låg helt däckad tills 3 då jag körde upp honom. Båda var ju trasiga men hjälpte honom faktiskt med städningen på mottagningen och åkte sen mot mig.
Somnade självklart tidigt och var helt sjukligt trött under måndagen på jobbet. Typ vandrande zombie. Men tog mig till gymmet ändå för ett aerobic/styrkepass, men tro mig, hade inte mycket att ge. Fick somna i jonas famn sen, helt underbart.

Imorse tog det emot att gå upp före min lilla älskling som låg och sussade så sött. Han är så otroligt söt när han sover, en riktig gosebjörn. Jobbet rullade på idag och det blev faktiskt lite fäktning! Nash fick så klart spö och ville sluta direkt, men ändån. Sen kom min räddare i nöden, Eve, med mina hörlurar, är nu en hel människa igen. Stort tack fina du! Sitter nu nyduschad och slut med en hemskt trött kropp, var ett hårt pass på kickboxningen ikväll. Vi körde en massa nedfällningar och kast, svåra grejer förstår ni, och man flyger som en vante ner i mattan, eftersom jag är liten och kort har jag myyyyyyycket svårare att fälla killarna. Men man är inte alltid på topp. Träffade tranis som körde efter mig, blev riktigt glad av att se min gamla vän och vi ska försöka ses snart. Saknar grabben och våra galna upptåg i plugget. Nej nu kallar sängen. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0