but you don't really care for music, do you?

Maxad helg. Lugn myskväll med min älskling i fredags och sov ut länge på lördagen. Efter lite bus drog jag in till stan, fick med mig en söt topp och sen blev det att dra till F&J som bjöd på grymma pannkakor. Hängde kvar där rätt länge, blev nämligen lite sista minuten ändringar med sara så hann med både vin och ännu mera häng hos sötisarna.
Därefter begav jag mig mot odenplan med sara där det vankades middag med lite nya vänner. Där lagade grabbarna en grym middag medans vi tjejer drack Saras goa drinkar och fnittrade på. Tiden flög förbi och behövde snart bege mig hemåt, skulle jobba söndag.
Väl vid tunnelbanan så pratade jag med kära eve som satt och drinkade med sina tjejer och som självklart övertalade mig att joina ett tag (var ju inte direkt svårövertalad om man säger så). Väl där hann vi med några glas och massa skratt, det var verkligen ett superroligt avslut på lördagen. Och det sjuka var att hela lördagen var så spontan.
Förr var jag ett sånt planeringsfreak och flippade ur för minsta lilla förändring, men nu kör jag verkligen med go with the flow. En bra förändring hos mig själv måste jag säga. 
I söndags hade jag lite huvudvärk, men mådde hyfsat bra ändå. När jag kom fram så hade killarna gjort det jättemysigt inne i fiket med adventsljusstakar och allt som hör till. Dagen var skön, alla kom och köpte med sig en massa pepparkakor och lussebullar och sen gick de. På kvällen blev jag hämtad av Jonas och så myste vi hos honom.

Just nu värker kroppen av trötthet efter kickboxningen, inget näsblod idag inte. Hade mycket bättre flyt än på länge kändes det som. Full fart hela veckan blir det som vanligt, har något varje dag, varje vecka, men vet ni? Jag är LEDIG på torsdag, helt jävla underbart ska jag säga er! Love

Snart snart snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0