don't run away when it's calling from the edge

Söndag kväll, men ingen söndagsångest här inte. Bara samma jobbiga känsla som kommer när man är ensam och den hårda stämningen trycker runt en. Veckan har varit bra, var hängig i början av veckan, det hängde kvar från helgen men piggade på mig ordentligt och har hunnit med en del träning i veckan. Hade en så härlig kund i fredags, vi hade ett jättedjupt samtal och jag blev så berörd av hennes ord. Gjorde verkligen min fredag. På kvällen gick jag och brorsan på Breaking Dawn, som jag längtat! Vi har sett alla tillsammans på bio. Tyckte inte den var så dålig som kritikerna skrev, men å andra sidan är man ju en riktig twillinörd.

I lördags sov jag ut, vaknade av solljuset vilket var helt underbart. Nuförtiden vaknar man i beckmörker och går hem i beckmörker. Mötte upp mickan för lunch (vi satt ute i solen vilket var lovely) och massa catch up och sen sprang jag ner till gymmet för att shaka loss på ett zumbapass. Drog till jonas på kvällen och myste till sista HP som just släppts. Sov ut idag också vilket var underbart men idag har allt varit så himla grått och det har duggat. Som tur var träffade jag Eve som lyste upp som den sol hon är. Städade sen åt jonas eftersom han har så fullt upp och kände att jag ville vara lite snäll. Nu ska jag mysa med en kopp te och se någon snyftis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0