and i ride

Hemma nu från en brutal kickboxningsträning. Herregud, så jävla bra, rolig, jobbig, ja grymt pass. Underbart när man kör slut på sig tills kroppen nästan viker sig under fötterna och samtidigt känner att man lärt sig mycket och att det gått framåt. Har mått tusen gånger bättre idag så det var bara att masa sig iväg till träningen med min muffintop, nu ska den bort. Shit vad jag har saknat att få träna, längtar tills söndag då jag ska köra igen, får se vad dock. Om jag inte är bakis förstås hehe.
Imorgon blir det middag hos bästa sysslingarna hanna och ida med brorsan! Blir vin, skitsnack, vaxning och sen kanske lite partajj, vi får se. Morgondagen kommer bli grym, men först sista jobbdagen för veckan, hemskt kallt att cykla på morgonen, men oj vad fort man kommer hem sen. Love

Eve, snart ligger vi och solar såhär i Albufeira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0