seize the moment before it´s gone

Har ju som sagt en toppensommar framför mig men planen var ju att hinna med en festival också. Har ju totalt glömt bort summerburst som går av stapeln 4 juni! Blir lite festival i sommar också, loooovely. Nu är det torsdag kväll, mår fortfarande illa efter kickboxningen, var så nära att springa av mattan och spy. Hårt pass men det gav mycket, riktigt kul. Var duktig idag och fyllde på mina allergimediciner och astmasprayer. Ska fixa skype så jag kan prata med mickan också, har haft mycket på min att göra lista.

Imorgon börjar helgen, får se om det blir partajj imorgon för att fira en liten grabb eller om de blir lite lugnare. På lördag ska det dansas med mina pinglor eve och jasmina. Om balkis och smurfen inte är alltför trasiga så ska vi göra hennes födelsedagspresent på söndagen. Brunch på något mysigt ställe vankas, vädret och baksmällan får avgöra tror jag. Helgen kommer bli rolig! Nu väntar sängen, åh vad skönt att få sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0